Söndag & sista dagen på lovet : (

FORTFARANDE INGEN DATOR = NO PICS = tråkigt att blogga : ( bara massa text ju..
Hockeyn igår var jätte bra, var först och åt med papi och sen hämtade vi Titti och åkte till
hallen, Lakers spelade mot Oskarshamn och vi vann med 7-1, haha .
hade glömt bort hur kul det är att titta på hockey, vi var alltid med pappa när vi var mindre
hela tiden och nu var det nog ett år sen sist, men nu är jag back! haha.

Nu har jag iaf precis vaknat upp för en liten stund sen
och ätit fukost, ett knäckebröd med kaviar och gurka (inget smör!) ett kokt ägg,
en banan och ett glas lätt mjölk, perfekt frukost inför träning om en timme med
Maja : ) vilken mat&tränings narkoman det låtet som jag blivit! haha.

Ikväll blir det att försöka somna tidigt, ska ju upp till skolan imon : (
och min buss går vi tjugo över sju så måste alltså gå upp vid typ sex(!!)
hard! Men de ska nog lösa sig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0