blandat

Vilken dålig bloggare jag är! Har inte haft tillgång till min dator
för den funkar inte just nu så har inte kunat blogga, lägga in några bilder
eller någonting : ( snyft. Men ska göra det så fort jag kan!
Och på denna datorn jag sitter på nu kan jag inte lägga över mina bilder heller, don't know why : (
Dom senaste dagarna har det iaf varit fest, filmkvl med grönsaksdip, träning, färgat håret(!!) och lite sånt smått
och gott, inga stora sensationer.

 Har iaf precis ätit frukost, nyttig frukost som jag hållt mig till sen nyår nu! inga onödiga fetter osv.
Har en ny app eller tabb som jag säger på min iphone som hjälper mig hålla koll på allt jag äter, kalorier, träning osv, super bra : ) Maja och jag har varit & tränat 3 ggr denna veckan för vi hade en 'jul pause' innan dess, men nu är vi igång igen! & tränar hela kroppen, kondition, styrka, maskiner, simning o vi ska försöka anmäla oss och vara med på olika pass, när vi inte glömmer : ) ska nog gå in och titta om de finns något nu innan jag glömmer igen. 
Nu är det iaf dax för mig att klä på mig och fixa till mig lite inför denna dagen, ska gå runt växjösjön med min andra syster titti tror jag & sen i eftermiddag ska vi åka och titta på hockey med min pappa. Så det blir en lugn söndag, och på tisdag börjar skolan igen, buäh, tycker inte om att gå i skolan när de är blöt och kallt! Men nu är det iaf mindre än två månader tills vi sticker till Thailand, så får leva på det ♥ lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0