21 januari 2011

Hej! Sitter hemma själv ikväll (det är fredag!?) men det är ganska skönt endå.
Har precis ätit, lagade en jätte god sallad med köttbitar & kallt ris i, mumma!
Och just nu sitter jag här & har druckit ett glas vin, knaprar på lite natur godis
& tänke fixa lite skol upg som ligger här o tittar på mig, skönt att få lite gjort.

Igår så beställde jag hem lite kläder från Ellos, kanske inte va nödvändigt
men dem var så fina! : )



Denna super söta bikinin ♥
kommer jag nog att inviga i Thailand : )
söt va? behövde faktiskt en!


En siden blus, så himmla söt : D älskar den!


Och dessa snygga jeansen! ♥
Hoppas att dem passar bara, är ju lite svårt
med jeans storlekar, men chansade på en 27/32a,
borde passa : ) + lite underkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0