friidayy

Hej! freeeeeeeeeeeedag ♥ idag!
Hade skolan till halv tolv sen tog jag bussen direkt till stan igen, & gick hem
till min vän Sandra för att umgås lite & vi gjorde även en liten tosig sak, lite crazy!
vad kan det va? Det gör jedrans ont men är väldans fint ;) .
Sen vid halv fyra mötte jag upp en tjej som heter Alexandra här borta vid spetsmossen
& åkte med henne & hennes pojkvän lååångt ut i skogen för att provrida hennes häst.
Ska bli medryttare nämligen.
Hon var jätte söt, ett varmblod, ca 1.65. Att rida var hon lite flamsig & lite het nästan
för hon inte var igång på ett tag riktigt. Men tycker nästan det gör saken ännu bättre,
blir lite utmaning i det hela då, & hon verkade jätte fin. Så det blir nog jätte bra.
Hon flyttar till Växjö i oktober.
Mycket jag har kommit igång med nu, Skolan, har fått jobb & nu en medryttar häst.
Det rullar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0