i väntan på idol...

Hemma igen efter den längsta dagen i skolan denna veckan,
skönt att ha den avklarad. Efter skolan tog jag bussen hem & hem
en vända för att äta och sedan åka & shoppa lite skor ♥ . + lite livsnödvändiga
saker som mat osv.
Här är mina nya cuties:



Visst ser dom mysiga ut? det är dom!
jätte sköna & givetviss ur söta.

Imon börjar jag jobba vid 10 & slutar redan vid 2, så det blir en lagom dag.
Sen får jag se vad jag hittar på. Nu ska vänta på lite middag & sen börjar ju IDOL snart,
så då måste jag & Ali sitta bänkade som varje kväll ;) .

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra evert din blogg har blivit riktigt bra! Wuhuu!

2010-09-22 @ 13:43:20
URL: http://idastefansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0