dagen i bild!

Började att spendera förmiddagen i djurhuset:
(En spindel från kryp&kräl rummet i djurhuset)

Sen hade jag två lektioner innan jag slutade för dagen:
(Hade mina Uggs♥ på mig idag för första gången i år!!!)

Sen när jag kom hem, så var jag väldigt kreativ i köket,
har både bakat & lagat middag:
Mina kanel-knyten med strössel & choklad som jag bakade today, (eller det där
med knyten har jag hittat på själv egentligen är det missbildade kanel-bullar).
Men visst ser dom goda ut? :) .

Nu har jag kollat på Idol såklart, & precis gjort mig redo för natten,
ska lägga mig ner här i sängen nu så jag och Ali kan kolla vidare på
Ghost whisperer, det är jätte spännande nu!
Imon har jag sovmorgon & är ledig hela dagen, huuuur skönt som helst♥
Får önska er en godnatt så hörs vi imon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Idan

Ååh jag vill också vara hemma och kolla på idol och sova i min säng och baka missbildade saker och gå runt i mina Uggs:O

2010-09-25 @ 09:13:55
URL: http://idastefansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0