in action

Hade en lååååång dag igår så hann aldrig slå mig ner vid datorn.
Var i kliniken och vi hade operation hela förmiddagen, kastreringar &
lite andra små saker som en vaccenation m.m
Sen efter det åke jag hem en snabbis för att sedan direkt åka vidare
till jobbet och sitta till 19.
Idag har det varit lite bekvämare. Måste dock inskaffa en mössa
fryser ju om öronen hela tiden :(
Tänkte köpa en som matchar mina vantar:
Vart kan jag hitta nr 5!? ♥ so cute.
eller den klassiska?
Visst är den gosig? passar perfekt till mina vants!
Min syster har en sån här och man ser ut som en riktigt fjällvandrare i den :)
haha. Nu ska jag kolla vidare på prison break, sjukt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0