varje början har ett slut, och varje slut har en början!

Back on track, eller hur ska man uttrycka sig?

Jag som många andra är en otrolig bloggfantast, jag läser andras bloggar flera
gånger om dagen och updaterar mig hela tiden inom ''bloggvärlden'' .
För ett par månader sen raderade jag min nästan 2 åriga blogg pgv ett onödigt tjabb mellan mig och min pojkvän,
(jag kan bli väldigt drastisk när jag är pisst off!) Så nu har jag till slut tagit mig kraften att starta en ny, har faktiskt saknat att blogga! Trotts att jag mest gör det för min egen skull, tycker det är kul & även att ha och titta tillbaka på, vad som hände den & den dagen!
Så nu tänkte jag försöka komma igång igen, updatera och för alla nyfikna kan nu även ni snoka lite i mitt liv!

So here we go, The life of Evelina ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0