update update.

Är nu hemma i Växjö och ligger just nu i sängen och bråkar med min telefon, försöker föra över lite bilder till datan från helgen som jag tänkte slänga upp med de ville den tydligen inte att jag skulle så det får la bli imon när jag sitter vid Alis dator ist.

Ikväll har jag bara chillat, tagit en lång dusch och gjort en hårinpackning på mitt trasiga hår som jag desperat tänker färga i helgen! står inte ut med denna fula missfärgningen, så jag ska färga det så jag kan använda min bruna hårförlängning med. Sen har jag tittat på desperate housewifes som just nu är såååå spännande ;)

Jag i brunt långt hår :)
kommer bli en lättnad att få tillbaka det så nu!

Har precis pratat lite med min vän Alexandra som har de sötaste kattungarna och blir nog att jag hämtar en om åtta veckor när dem är stora nog! Så extremt söta! så får min andra en kompis med, hihi.

 hur kan man inte älska dem ? ♥

Nu ligger jag och lyssnar på Lifehouse - hanging by a moment.
Lifehouse är oxå något som inte går att låta bli att älska.


desperate for changing
starving for truth
im closer to where I've started
chasing after you

I'm falling even more in love with you
Letting go of all I've held onto
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you

Forgetting all I'm lacking
Completely incomplete
I'll take your invitation
You take all of me


I'm living for the only thing I know
I'm running and not quite sure where to go
And I don't know what I'm diving into
Just hanging by a moment here with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0