Mot Polen!

Är hemma en runda i Växjö för att packa lite kläder för att sedan åka vidare mot Polen
tillsammans med min mamma, hennes bästevän & en av mina systrar :)
Det är en sån kryssning så man är i Polen över dagen imorgon (måndag) och SHOPPAR♥ & ska färga håret
m.m för det är extremt billigt att göra det där!
Vi ska ta båten från Karlskrona så ska åka nu om en kvart, det kommer bli kul, plus att jag aldrig
har sovit i en hytt förrut så det blir spännande, får väl hålla Maja i handen om jag blir rädd! haha.

Nu ska jag gå ner med min inte ens halvfulla rullväska, anledningen till att den är nästan tom är att
den ska komma hem proppfull :D hur underbart är inte det?

Puss♥
Ali: jag är snart hemma älskling men kommer sakna dig sålänge :) älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0