Godmorgon!

Godmorgon allihopa :) ledig både idag & imon.
Sitter just nu i den nya lägenheten i Alvesta & har precis, diskat efter maten igår, och sminkat & klätt på
mig inför dagen, outfiten för today blev jeans leggings & linne från Gina & en söt kofta från Lindex.
Ali är iväg och jobbar lite men kommer snart tillbaka och då ska vi åka in till stan och handla in lite saker
som behövs här. Ikväll blir det nog bara lugnt.
Dåligt med sömn inatt då jag var tvungen att ringa upp min pappa vid 2 tiden och prata en bra stund
med honom ang min syster. Och när jag skulle byta tillbaka från mitt abonemang kort till mitt vanliga sim-kort, så hittade jag iinte det! Så Ali och jag hade skallgång över hela golvet vände upp & ner på sängen och allt möjligt men inte hittade vi det! Tror det spökar lite här...
Men nu ska jag se om jag kan äta något och hitta en alvedon :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0