"efter regnet kommer solen fram igen"

Har tagit en låång sovmorgon till halv ett idag, hur skönt som helst!
Sen har jag och Ali♥ precis ätit lite och nu så sitter jag här och han är iväg och raggar upp
en dammsugare.
Vart tog det fina vädret vägen? Nyss var det riktigt sommarväder och nästan tjugofem grader ute, nu när jag tittar ut genom fönstret här så ser ja bara regn som öser ner och en grå himmel. Men det klarnar säkert upp senare.
Ikväll ska jag nog åka hem och sova i Växjö tror jag, sen blir det la tillbaka hit imon igen.
Ingen skola idag men imon går jag från 8 till 2, lite lättare att sova i stan då så slipper jag ta bussen
så tidigt.
Nu tittade solen fram mellan regnmolnen!
Måste kolla, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0