Back in sweden!

Då var jag hemma igen efter den lilla trippen till Polen som var riktigt kul.
Blev en misslyckad spenderad tid hos frisören, så just nu är mitt hår grått-brunt-grönt-blondt aktigt & ser riktigt
hemskt ut, Färgen fastnade inte ordentligen på mitt sönderblekta hår och topparna var tvugna att klippas av (RIP♥) Så nu blir det att försöka göra håret lite starkare och sedan färga det brunt, enda vägen ut :(
Sen blev det God mat, shopping, goda drinkar & båtresan, så förutom det lilla missödet var det trevligt!

Kom till Karlskrona idag vid 8 tiden och var hemma runt 10, då fräschade jag upp mig lite och åkte ut till Alvesta, spenderade dagen där & kom hem för någon timme sen.
Jag & Ali♥ har varit ute och kört med hans lätta mc, skit kul är det! haha. Sen åkte jag tillbaka igen för att sova hemma i stan för imon börjar jag vid 8, men slutar dock vid två & det är min enda dag i skolan denna veckan, skönt!

Men nu ska gå bort till konsum & köpa en hårinpackning & en ansiktsmask, lägga i det och sedan lägga mig i ett varmt bad, känner mig helt frusen av någon skum anledning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0