soooooool :)

Hej :) torsdag idag då, solen skiner, är sommaren äntligen här påritkigt ? det är ju faktiskt juni. Idag vet jag inte alls vad som händer, är i Alvesta så det lär väl inte hända så mycket :P igår hade jag iaf en jätte mysig dag vid Växjö sjön med Viola, vi fikade & solade och snackade skit, hur skönt som helst. Och har verkligen blivit bränd oxå :( haha, Men hellre lite färg och är öm än att vara en blekfis! Nu ska jag vänta på Israa så hon kan komma och hjälpa mig med mitt J*VLA hår, jag hatar det! :( började nästan gråta innan när jag skulle borsta det. Måsta klippa av skiten så det akn bli friskt och bli normal färg igen :( Men men, ut i solen med er nu :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0