home sweet home

Sitter i min pojkväns lägenhet i Alvesta och väntar på att kl. ska bli halv nio,
då ska jag gå ner till statonen för att möta upp min lillasyster Tittie & ta bussen hem
till Växjö. Imon är det skola vid tio så ska sova hemma hos mamma ikv, tror även att Ida är hemma från stockholm så när jag kommer hem blir det att stolt visa upp mina nya ankelboots , so jag skrivit om nu vet som nu är i min ägo! Och imon blir det även stundentfirande då en av mina andra systrar Maja tar sudenten, Sen åker jag och Ali tillbaka till Alvesta på kvällen tror jag för att sedan på tisdag köra ner husvagnen till sölvesborg och ställa vid stugan för i veckan blir det ju SWEDEN ROCK!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0