BIKTA!

Syndade igår, åt både pizza & burger king :( Så nu får jag ligga på med sallader
och nyttigheter så det mäter ut sg! Dessutom tycker jag att det är så mycket godare och skönare
känsla efter man ätit en god sallad än efter att ha tryckt i sig en fett pizza! men klart man måste unan sig ibland ;)
men men nog om det.
Har precis vaknat upp och gjort mig iordning här i Alvesta, sitter just nu o ska äta lite frukost (tomater & gurka med citronpeppar på plus ett ägg) gott när det är så varmt ute så man knappt blir hungrig!!
Väntar på att Ali ska komma hem och hämta mig sen vet jag inte hur dagen ser ut.
Igår var vi iväg bortan för Värnamo och hämtade en bil som Ali skulle ha, sen var vi en runda i stan, det var itne mycket mer utav den kvälen.
I fredags vart det lite fest & det var helt OK :)
Nu ska jag borsta tänderna och sticka ut i solen!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0