2010-06-30

Heeey!
Det blev en midsommar på öland, det var helt okej & alltid kul att träffa folk från hela landet & festa utomhus är ju ett stort plus med sommaren! Vi stannade från fredagen till söndagen fast vi var hemma en runda på lördagen haha, var egentligen meningen att vi skulle stannat hemma då men så blev det inte! Vädret var verkligen helt underbart, klar blå himmel och strålande sol hela tiden, så hela söndagen låg vi på stranden och solade + badade i havet, det var hur härligt som helst! Älskar verklien att åka och ÄLSKAR verkligen stranden. Så det var en trevlig helg! Blev duktigt bränd på ryggen och har fått en fin färg nu så är på god väg :D Dagarna nu tillbaka i Alvesta har jag lekt med Sofie och vi har legat och solat och badat hela dagarna, hur skönt som helst. Hur kan man inte älskar sommaren?
Nu ska jag äntligen ta och kolla klart på twilight som Ali♥ äntligen har laddat ner åt mig så jag kan titta på den som jag så länge velat.
Så ska göra det nu sen får jag la se vad som händer tonight.
CYA, update later



Hade inte varit fel någonstans att ligga där ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0