torsdag

Godmorgon, eller eftermiddag kanske jag ska säga kl. är ju faktiskt ett.
Är hemma i Växjö vilket är rätt skönt, ha alla sina grejer på plats osv.
Igår kväll grillade jag & Ali♥ här nere på innegården, jätte mysigt och extremt gott är
det ju alltid me grillmat! sommrigt :)

Idag var meningen att vi skulle åkt ner till våran stuga i Sölvesborg över dagen, men sen
ringde min mamma som redan är där nere och sa att det inte var så jätte fint väder (Vilket det inte är här hemma i Växjö heller idag iofs) så vi ska åka ner imon över dagen istället, Jag , min syster Maja & Ali.

Har precis ätit lite frukost & gjort en smoothie, älskar smoothie! Nyttigt och jätte gott.
Och nu ska vi ut och gå lite, har planerat att släppa med mig Ali runt sjön, så får väl se om jag lyckas!

BTW, jag har lugg!!!!!


Naomi i lugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0