update update..

Hey, är ritkigt dålig på updateringen nu sen sommaren drog igång känner jag, men ska försöka ändra lite design och komma igång igen, det är ju faktiskt riktigt kul när man väl är igång!
Sen ska jag definitivt börja använda min kamra flitigare!

Igår hade vi iaf ''grillkväll'' hos viola, eller det var väl tanken men det slutade med att maten hamnade i ugnen.
Sen satt jag där hela kvällen och pimplade vin, spelade förfest spelet osv. med lite olika men trevligt sällskap , Och var hemma runt halvtvå tiden då jag tagit sällskap med Gunilla ner till stan, Hon var för övrigt en tjej som Viola lärt känna rätt nyligen, trevligt brud.
Idag har det varit lugnt, sov till elva tiden sen åkte jag ut till Åby en runda, tillbaka hem till stan, åt pizza och nu sitter jag här kort och gott. Imon blir det antagligen en heldag på evedal om vädret är som det varit i början på denna sommar..... helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0