Ronneby --> hem --> Slussfestivalen

Är hemma i Växjö nu, kom hem tidigt strax innan 9e. Ali har åkt nu så ska vara hemma i Växjö hela veckan iaf.
Ikväll blir det slussfestivalen med Maja men hon slutar inte förens 4a så innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte strax hoppa in i duschen en runda & fräscha till mig lite sen äta något kanske, har inte tagit mig kraften att göra det ännu nämligen. Sen kanske vila lite så man orkar med kvällen med tanke på att jag var uppe och studsade tidigt idag och gick & la mig så pass sent igår, blev nämligen att vi åkte med på race i Ronneby men det blev inte så mycket till Race utan det var bara en jäkla massa raggarbilar iom att det va nostalgi festival där i helgen, men men nog om det.
känns som om det kommer bli en lång vecka .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0