Öland / Sölvesborg / Växjö

Har haft en väldigt dålig uppdatering dem senaste dagarna/veckan. Detta pgv att vi har varit på vår årliga camping på Öland, vilket slutade med en fest natt och boende på party-hotellet strand! Sedan slutligen i Sölvesborg i våran stuga, Har festat 6 dagar i rad!! Men mår endå rikigt bra, haha.

Igår när vi kom hem till Växjö igen var det förfest här hemma hos oss som gällde och sedan utgång på Sports.
Det blev en rolig kväll med mina systrar och vänner o respektive, blev lite för full men klarade mig fint! ;)

Orkar tyvärr inte skriva om allt och alla upptåg under dessa dagarna men det har varit ritkigt kul,
lägger upp lite bilder från Idas Iphone & låter dem tala för sig själva!



Förfest på hotell-sviten!
Min bror Sebastian mfl på bilden.



Jag ser nöjd ut! ;)



Ser ut som jag gör en blandning; Dans alá vad ska jag välja att dricka?
Ali som syns i bakgrunden.



Hotellfrukost ♥
Mamma och oscar på bilden, samt Majas händer & Alis mage/skrev  :P



Har anlänt till stugan, överlyckliga för att slippa regnet och ovädret på Öland,
Här hade vi sånt här väder hela tiden, hur skönt som helst!
Har legat och pressat i solen, och här spelar Ida & Jag badminton!
(åtminstone ett bra försök)



Jag in Action!!



Jag, funderar över livet ;)



Igår (onsdag). Påväg ut och paddla på havet!
Från vänster: Jag, Andreas & Cecilia :)

PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0