mot solen!

Godmorgon Bitches!! Har precis klivit upp eftersom jag stannae upp sent helt utan anledning.
Nu har jag precis bytt om och ska strax ner och möta upp min syster Maja, sen ska vi cykla ut till
Evedal & sola o bada lite. Innan dess åker vi förbi pastabaren och plockar upp frukost!

Senare ikväll så blir det en liten tripp till Göteborg, ska hämta hem min man som har varit på vift!♥
Så Ibbe a friend of him, kommer och plockar upp mig runt 6-7 tiden tror jag.. Sen blir det fram & tillbaka till
götet, have fun evelina.

Men nu ska jag ta och fixa en vattenflaska (annars lär jag väl vara död halvvägs ut till evedal) & sticka
ner och hämta cyklen! Bra träning oxå ju btw!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0