home sweet home.

Sitter hemma i Växjö och lyssnar just nu på eminem - love the way you lie , har verkligen fastnat för den låten!
Sov här hemma inatt, skönt att ligga i sin egen säng & sova, igår kväll var jag & min pojkvän♥ på bio, vi såg Killers. Den var helt okej, rätt rolig.



Idag har jag varit hos polisen med mamma & fixat mitt pass sen blev det att tvätta en snabbis.
Annars har jag bara varit här hemma och städat & gjort absolut ingenting typ.
Ikväll blir det att sova i Alvesta hos Ali, sitter just nu och väntar på att bli hämtad.
Sen blir det att åka hem tidigt imorgon på morgonen för då åker han iväg till tunisien.
& slutligen nu i helgen så blir det slussfestivalen imorgon med min syster Maja. :)
(Slussfestivalen är som en liten festival med Pejje som hålls i Åby där jag bodde innan jag flyttade in till stan/Växjö, på dagen är det småstjärnorna & olika tillställningar & framåt kvällen blir det fest nere i Slussen och något bra dansbands-liknande band brukar spela, brukar vara riktigt kul! & så får man väl se en del gamla ansikten därifrån.) men det blir inte att vi åker dit förrens framåt kvällen isf.
Så får väl se hur det blir, men nu ska jag ta något att dricka, torkar ju ut i denna (underbara) värmen! ;)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0