helgen oså.

Blev att vi drack lite i fredags tillsammans med Alis kompisar.
Vi började hemma hos en kille som heter Kim och sedan va vi
i Alis gammla lägenhet dit de kom en massa folk. Så det var helt okej.
-
Igår så mådde jag inte så bra hade dagen-efter-syndrom och var helt utslagen : (
Men(!) trotts det så åkte jag till gymmet och tränade med Maja (inte dåligt!!) och sedan
låg vi och kollade på prison break hela kvällen och somnade rätt tidigt.
Men nu lever jag igen iaf och ska strax åka och träna again. Har ju inte gjort de på hela
veckan nu so i need it!
Jag innan vi åkte hemifrån i fredags.



Jag och Alis vän Jocke.



Moi. Bilderna blir så dåliga bara för att dem är tagna med min
dåååliga mobil : ( i really need a camra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0