Tillbaka till verkligheten!

Ja, det är dax idag! Vad hade jag annars gjort uppe vid 7 på morgonen???
Det är första dagen i skolan idag, och förrutom att jag strax ska tvingas på till bussen
i ösregn och bli blöt om fötterna o gå runt i det hela dagen (Gud har verkligen planerat detta dör mig)
så ska det bli rätt kul att träffa min klass och sådär igen.
Just nu sitter jag och äter frukost, lyxar till det med en räkbomb från allt kalasande för mamma
igår ♥ & dom är så sjuuuuukt goda, åt fyra igår ♥ hihi.
Nu är det dax att börja röra på sig, ska möta Frida från min klass vid kl.  9 .
ut i regnet :(
& min pojkvän ligger givetviss & sover varmt i min säng, ser helt underbart ut :(
lite avundsjuk på min älskling just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0