osv..

skrev precis ett långt inlägg om hur nyttig och duktig jag varit idag men självklart råkade jag på något sätt radera alltihop! Så nu blir det en kort version av det hela.

* Lunch från Subway hos mormor med Maja & Titti.
* Stan med Lina, ♥
* Träning med Maja, gymmet/Simning, bubbel&bastu
* Jag & Ali köpte hem varsin sallads buffé

& Nu slutligen sitter jag här och äter lite natur godis & ska snart krypa ner i sängen
och kolla klart på en film vi började titta på igår, have you hear about the morgans?
Den verkade ganska bra.

I helgen blir det fest, det är ju Karloskar dagarna här i växjö :D
Så vi ska ha förfest här hemma hos mig jag och Maja!

Men nu ska jag spela lite sen placera mig i sovrummet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0