om igår/idag

Hade en bra födelsedag igår :) presenter & god mat.
Fick endel som jag önskat mig så är jätte nöjd med allt.
Och imon fyller min mamma 50 så då blir det ännu mer folk
här & ska komma mellan 20-40 personer under dagen.
Då blir det oxå givetviss en massa god mat osv!
Idag har jag bl.a varit och klippt mig (!!!) Blev en page liknande
frisyr fast kort och uppklippt baktill. Blev jätte nöjd! Och känns bra
att jag börja bli av med allt det döda håret... rip
Sen blev det en runda hos tandläkaren, och det visade sig att
jag troligen ska få tandställning!
hahah nej, skojjar bara, det såg bra ut som tur var.
Har ju så raka och fina tänder så ;) Nu ska jag ta och läsa lite
bloggar, & sedan spela vidare på mitt älskade the sims 3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0