Genom dina ögon!

Godmorgon! Är alla bakis idag? not me.
Spenderade kvällen i Alvesta/Växjö igår, & den började hemma hos Gson där vi
satt och bara snackade skit och drack lite, jag höll mig till mitt älskade äppelvin och en grogg under kvällen.
Sen åkte vi vidare en stund till någon skum kille från värmland vid namn Patrick(?). Men där var det ytterst segt och dem andra bestämde sig för att åka in till stan & dra ut, men det var full bil så jag Hanna Gson & Annie gick vidare och traskade runt lite i Alvesta, och tröttnade drastiskt på livet!
Ville åka hemåt men givetviss hade Ali mina nycklar och han befann sig i Ronneby av alla ställen.
Så det blev att vänta, åka in till Växjö och äta, tillbaka till Växjö och sen åka med min syster som slutade jobba vid halv tre tillbaka hem till Växjö då han äntligen kommit hem.
Så var en trevlig men vääääldigt seg kväll.

Men nog om det, nu ska jag gå ner till biblioteket & hämta den sista boken ur twilight-serien.



äääääääntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0