Åh Nej!

JAG HAR BLIVIT SJUK :( eller nu är jag påväg att bli frisk igen, eller bättre iaf..
Igår var jag döendes hela dagen, hade huvuvärk, mådde illa i hela kroppen & sån hemskt halsont, ni vet som i den reklamen när det är en kille som ska äta spagetti men när han ska svälja blir det taggtråd? Förstår verkligen hur den snubben känner sig! usch..
Idag är jag iaf något piggare och har orkat ta mig ur sängen och tassa runt lite, ska försöka tvätta lite så gott jag orkar oxå. Men ska krypa ner i sängen och titta på sex & the city vilket jag gjort hela dagen igår och mestadels idag.
Ali har iaf varit här och tagit hand om mig, varit och köpt tabletter & köpte hem soppa & grejer så vi kunde göra tacos igår & sån mjuk ko-ost som jag blev jätte sugen på! & idag blir jag bortskämd med kräftor. Borde kanske bli sjuk oftare? haha nej..



Hoppas alla andra är friska & glada, nu ska jag kämpa mig ner i tvättstugan sen krypa ner i sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0