26 agusti

Hemma efter den första ''riktiga'' dagen i skolan, gick från åtta i morse till fyra.
Plus att jag givetviss skulle lyckas försova mig på morgonen och vaknade
inte förens vid tio & min buss går tjugo över, så det blev väldigt tight!
Men jag hann i tid iaf snabb som kan är ;)

Nu har jag precis ätit en bit smörgåstårta ♥
& ska traska ner till skivan & boken och handla en
skiva åt mamma & försöka hitta någon bra kalender åt mig själv!
Dock så när jag väl har en kalender och VÄL skriver i den
så glömmer jag alltid att titta i den, och läser grejena
jag skulle gjort efter att datumet redan är förbi.
Får försöka bättra mig på den fronten!



(en 2år gammal bild på mig & min fina mamma ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0